Sugedo telefonas? Sužinok remonto kainą
Stebėk remonto taisymo eigą
Stebėti

Sugedo įrenginys?

Nuo šiol savo išmanųjį galite susitaisyti neišeidami iš namų. Smart Master išmaniųjų įrenginių serviso centras visus klientus aptarnauja nuotoliniu būdu.

Mes atsiųsime kurjerį Jūsų nurodytu adresu, o po įrenginio remonto – pristatysime į Jums patogią vietą.

Įrangos pristatymas ir grąžinimas visoje Lietuvoje – nemokamas!

Registruokite savo užklausą numeriu +370 617 18888 arba tiesiog šioje registracijos formoje.

Registruokite gedimą

Prieš taisant telefoną pagal draudimą, prašome užpildyti draudiminio įvykio pranešimo registraciją.
Siųsti
Tai - žinutė.

Labai svarbu tvarkingai supakuoti savo siuntą prieš paduodant kurjeriui. Smart Master neatsako už netvarkingai supakuotų įrenginių atvykimo būklę iki aptarnavimo centro ir tolimesnės remonto eigos užtikrinimą. Teisingas gedimo aprašymas, reikalingų dokumentų pateikimas ir tvarkingas siuntos supakavimas – kliento atsakomybėje.
Prieš siunčiant įrenginį, įsitikinkite, kad išsisaugojote visus jo duomenis. Remonto metu bus atstatyti gamykliniai parametrai ir visi duomenys esantys telefone bus ištrinti.
Apple įrenginių savininkams. Prieš įrenginio išsiuntimą būtinai išjunkite Find My iPhone funkciją.

 

Reikalavimai įrenginių supakavimui prieš įduodant kurjeriui:

Standumas:

Pakavimui turi būti naudojamos tik naujos, tvirtos gofruoto kartono dėžės, vokai ar plastikiniai maišai. Rekomenduojame naudoti naują gofruoto kartono dėžę, anksčiau jau naudota dėžė gali neužtikrinti tinkamos jūsų siuntos apsaugos. Pakuotė turi atlaikyti statinį 4–5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti, nes pakuotė bus kraunama ant kitų pakuočių, o ant jos savo ruožtu bus kraunamos kitos pakuotės.

Užpildymas:

Pakuotės tuščios ertmės turi būti užpildytos pakavimo medžiaga (popieriumi, drožlėmis, vata, putplasčiu, oro burbulų plėvele). Jei pakuotės ertmės neužpildytos, viduje esantys daiktai judės, trinsis vienas į kitą, į pakuotės sieneles ir atsiras labai didelė tikimybė prekei sudužti, susigadinti. Nenaudokite dėžių, kurios per didelės jūsų prekei, todėl reikia daug užpildo. Kyla pavojus, kad transportavimo metu jos gali būti suspaustos. Naudokite amortizuojančias medžiagas: oro maišelius, glamžytą popierių – tarp daikto ir dėžės sienelių dėkite 5 cm storio popieriaus sluoksnį. Pakuotės ertmėms užpildyti nenaudokite laikraščių, drabužių, rankšluosčių.

Pakuotės uždarymas ir užklijavimas:

Saugiai uždarykite dėžę. Naudokite plastikinę izoliacinę juostą. Dėžės atvartus ja užklijuokite trimis sluoksniais iš viršaus ir apačios. Jei dėžė yra standartinio tipo, t. y. jos atvartai susieina centre, po tris juostas klijuokite tiek viršuje, tiek apačioje, – tada vidurys ir dvi kraštinės bus visiškai sandarios. Dėžių, kurių atvartai uždengia vienas kitą, tris juostas klijuokite dėžės viršuje ir tris apačioje, – tada sandarios bus trys kraštinės.

Daugiau pakavimo rekomendacijų: https://www.venipak.lt/tinkamas-pakavimas/

Dėl jau aptarnaujamų telefonų karantino metu:

  • Jeigu Jūsų telefonas priduotas taisymui ir nesate gavę pakaitinio telefono, bei nereikia mokėti už taisymą papildomai – Jūsų telefonas kurjeriu bus atsiųstas Jums į namus.
  • Jeigu Jūsų telefonas priduotas taisymui, o Jums duotas pakaitinis telefonas – juo prašome naudotis iki tol, kol šalyje bus atšauktas karantinas. Tuomet apie sutaisytą telefoną būsite informuoti asmeniškai.
  • Telefonai, kurie netikėtai sugedo ir kurių garantinis laikotarpis baigiasi karantino periodu, bus priimami ir po karantino kaip garantiniai ir taisomi įprasta tvarka.
  • Jei apdraustas telefonas suges/suduš karantino metu – pirmiausia prašome registruoti žalą draudimas.tele2.lt ir tik tuomet registruokitės telefono remontui numeriu +370 617 18888. Atšaukus šalyje karantino padėtį, sugedusį telefoną bet kada galėsite pristatyti į artimiausią TELE2 saloną įprasta tvarka.